W dniu 2011-02-21 21:01, Tomasz Krawczyk:

Witam!

Czy w ekg można zrobić tak, żeby jednego konkretnego numeru nie
wyświetlało mi w sekcji 1 i 2 zdjecia (link poniżej)?

Chodzi mi o to, że chce aby w sytuacji gdy taka osoba do mnie napisze,
to żebym widzial że napisała, ale żeby nie wyświetlała się jej
informacja o statusie w moim ekg?

Link do scrrenu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8138f061704c8cce.html

W twoim wypadku w zupełności wystarczy poniższe:

/ignore nr_osoby status

Wtedy będzie cały czas jako niedostępna i nie będzie opisu, nawet
jak ustawi. Z tego co widzę nie masz włączonego pokazywania osób
niedostępnych na liście, więc to powinno ci pomóc. W sekcji 1 też
nie będzie pojawiać się informacja o zmianie statusu, jednak po
wpisaniu komendy /list będzie widoczna.

Odpowiedź listem elektroniczym