On Sat, 23 Apr 2011, Mikolaj Kucharski wrote:

> Nie, to nie pomaga, poniewaz problem jest wewnatarz ncrurses. Za to
> ponizszy kod dziala prawidlowo.

No tak, LINES to tylko zmienna (myślałem że jakaś makrodefinicja,
wołająca właśnie ioctla - nie wiem skąd mi się to wzięło).

> Jednak poczekam na deweloperow OpenBSD co oni zaproponuja.

Jak nic nie zaproponują to daj znać, dodam tego ioctla do ekg.

> Moze zajze do mutt'a i irssi jak tam rozwiazany jest resize okna.

W irssi w src/fe-text/term.c jest term_get_size() które woła ioctla
jeżeli w sygnale WINCH zostanie ustawiona flaga.

> +                     if (ioctl(STDOUT_FILENO, TIOCGWINSZ, &w) != -1)

Zmieniłbym na:

if (ioctl(STDOUT_FILENO, TIOCGWINSZ, &w) != -1 && w.ws_row != 0 && w.ws_col !=
0)

irssi sprawdza ten warunek inaczej (dowolna musi być niezerowa, a nie
obie), ale nie wyobrażam sobie prawidłowego działania jeżeli którakolwiek
z tych wartości byłaby zerowa...

--
gof

Odpowiedź listem elektroniczym