W dniu 1 czerwca 2011 20:03 użytkownik Michał Przyłuski
<m...@poczta.wp.pl>napisał:

> Jeśli chodzi o user-experience: EKG wykłada się nawet zaocznie - na
> zdetachowanym screenie. Nie widzę, więc tu żadnego związku z działaniami
> użytkownika, albo ich brakiem. Jedyne co zaobserwowałem to, że sytuacja ma
> miejsce po kilku dniach działania.

używam EKG na kilku hostach (ostatnio często się przenoszę - i podobnych
błędów nie obserowowałem)

EKG parsuje XML'a, bo ja wiem, ze 20 sekund (na 2GHz Opteronie). I
> oczywiście nie ma to żadnego "efektu" poza oknem debug. Bywa to dość
> frustrujące, gdyż całe EKG "wisi" w tym czasie.

również nie obserowałem nigdy nic takiego - a ekg chodziło mi ostatnio i na
prostym P4 i takie freezy mi sie nie zdarzały przy otrzymywaniu tych
wiadomosci.

spróbuj może skompilować z wczorajszym llibgadu, bo nie tak dawno miałem
problemy na ekg2 ze starszym, może to załatwi sprawę
---
Marcin Rybak
http://marcinrybak.com

Odpowiedź listem elektroniczym