W dniu 9 czerwca 2011 23:46 użytkownik s <su...@onet.eu> napisał:

> W dniu 2011-06-09 23:31, Łukasz Olaczek:
>

>  A po cóż mi ów screen :)?
>>

> Poza zaletami wymienionymi przez Dominika, ekg jest wręcz stworzone do
> współpracy ze screenem 24/7.
>
> Ostatnio z ciekawości sprawdziłem uprecords mojego domowego serwera, na
> którym mam ekg i okazało się, że przez ostatni rok włączony był przez 99.6%
> czasu. A to stary grat klasy Pentium 3 rzucony bezwiednie na półkę... Wydaje
> mi się, że wiele współczesnych, nowoczesnych serwerów może pozazdrościć mi
> takiego SLA.

najprostszy atom bierze mniej prundu od Twojego pentium 3 :)

niemniej jednak - fakt faktem - coraz wiekszy shit jest na rynku i pada
sprzęt częściej. a czy Twój netowy provider równiez ma takie SLA? :)

u mnie równie - ekg w screen'ie tylko i wyłacznie
---
Marcin Rybak
http://marcinrybak.com

Odpowiedź listem elektroniczym