W dniu 2011-08-25 13:35, Marek Królikowski:

Czy zauwazyliscie, ze uzywajac ekg nie widzicie wszystkich dostepnych
Osob online?

Tak. U mnie zawsze dzieje się tak, gdy przez przypadek nacisnę kombinację klawiszy alt+x. Wtedy lista się przewija i nie widać dostępnych kontaktów z samej góry. Kombinacja alt+z przewija listę kontaktów w drugą stronę i z powrotem widać kontakty z samej góry.

Może to głupie, ale długo dochodziłem do tego, dlaczego znikają mi kontakty z samej góry listy, aż wreszcie zorientowałem się, że to te kombinacje klawiszy. Może akurat u ciebie chodzi o to samo.

Odpowiedź listem elektroniczym