W dniu 2012-01-12 20:15, Grendel:

wiem że temat kodowania UTF-8 był wielokrotnie poruszany ale może w
międzyczasie skrystalizowały się jakieś plany?
I jeszcze jedno pytanie odnośnie wersji 1.8 stable. Kiedy można się jej
spodziewać?

UTF mnie nie interesuje, więc na ten temat się nie wypowiadam. Co do wersji 1.8-STABLE, to moim zdaniem spokojnie za taką można uznać wersję 1.8-rc2, ale z tego co widać publicznie, projekt niestety odchodzi w zapomnienie. Ostatnia zmiana na <http://ekg.chmurka.net/changelog.php> pochodzi sprzed ponad pół roku, a i tak jest to tylko dodanie jakiegoś theme. Ostatnia zmiana dotycząca samego klienta była aż 11 miesięcy temu. Fakty świadczą same za siebie. Albo projekt jest na tyle stabilny, że nie ma co naprawiać i można wydać 1.8-STABLE albo umiera i jest mi bardzo przykro. Dla mnie to już 7 lat z EKG i nie wyobrażam sobie niczego innego. Tylko nie mówcie o EKG2 - to dla mnie marna podróbka, która może obsługuje inne protokoły, ale nie jest tak perfekcyjnie dopracowana jak EKG i brakuje jej wielu przydatnych drobiazgów.

Do osoby odpowiedzialnej za projekt: Proszę o wydanie wersji 1.8-STABLE przynajmniej na podstawie 1.8-rc2. Umożliwiłoby to posiadanie najnowszego EKG w wielu dystrybucjach, w których nadal jest niestety tylko 1.7, bo myślą, że to ostatnia stabilna wersja, a przecież 1.8-rc2 też na takie miano zasługuje.

Pozdrawiam serdecznie.

Odpowiedź listem elektroniczym