Dnia 2012-01-05, o godz. 18:22:38
Michał Malisz <malis...@gmail.com> napisał(a):

> Point taken ;-)
> Akurat o tym nie pomyślałem.

Pozwole sobie wrocic do tego tematu poniewaz po rozmowie z kolega skrypt zostal
troszke zmieniony i
teraz wyglada to tak, ze dostajemy url http://krotkilink.pl/0913kasd
(stronaskrocona.pl) i info w
nawiasie dot. strony jest brane z linku przed skroceniem prostym regexem.
pythonowy ninja pewnie znajdzie jakies babole w kodzie, ale autor nie jest
python ninja a co
wiecej, skrypt dziala jak nalezy i na razie nam wystarcza :P

zainteresowani niech sobie wrzuca i poprawia jesli jest cos nie tak ich zdaniem
;)

fi9o@palarnia ~ % wgetpaste .gg/scripts/autorun/tiny.py
Your paste can be seen here: http://paste.pocoo.org/show/553928/

Pozdrawiam, fi9o.