Zdravo!

> Ja, jaz sem isto razmišljal... Torej narediš fourierja čez IA, nato
> deliš s fourierjem od filtra (filter si verjetno moral imeti podan,
> sicer ne gre?), potem pa še inverznega foruierja čez to kar ti ostane in
> dobiš originalno sliko. Nisem pa vedel, kakšne so tu težave... torej
> napišem, da se izgubijo visoke frekvence?

Ne, ne v splosnem. Pac odvisno, kaj dela ta prvi filter. Ampak ponavadi
je tako, da nekatere frekvence zmanjsa. (Pri glajenju pac visoke
frekvence.) In potem ko neke frekvence zmanjsa, je vprasanje, kako jih
lahko dobis nazaj. Tudi ce imas potem filter, ki dela obratno - da
visoke frekvence poveca (kar bi naj bilo deljenje z njim). V idealnih
pogojih bo poveceval nicle - kar pomeni, da je delovanje nedefinirano. V
slabsih (realnih) pogojih, pa bo poveceval nek sum, netocnosti prvega
filtra (ker prvi filter ni popoln in ne zadusi vseh visokih frekvenc).
Torej bos dobil kot rezultat pri visokih frekvencah le povecane napake
prvega filtra, kar pa so ponavadi potem kaksni artifakti in podobno. In
to se ojacani!

Sploh razmisljam, ce obstaja res deljenje z matriko. Verjetno obstaja le
mnozenje z inverzom. Torej je morebitna tezava ze v tem, da inverza
sploh ni. Oziroma ima kaksne neskoncnosti. :-)

Recimo ce imas filter, ki ima same nicle. Kako bos potem dobil nazaj
karkoli? Je nedefinirano, ker inverz bi vseboval neskoncnosti.

Torej ce obstaja dobro definiran inverz, potem bi verjetno slo. Pa se
takrat se lahko pojavijo racunske oziroma kvantizacijske tezave. Ker bos
lahko poveceval mala stevila v velik razpon. Se posebej, ce si prej
zaokrozil. Torej imel si razpon 0-255, naredil si filter, ki je recimo
delil z 20, dobil si neko malo vrednost, si jo zaokrozil, ko mnozis
nazaj z 20, dobis drugo vrednost.

Meni ni jasna 1. naloga iz:

http://www.e-studij.si/UL/FRI/UNI-RI/RZ/Izpiti/2008-06-0

Kaj imajo tangente in kroznice s Houghov transformom? Ali je to
preprosto vhodna slika algoritma in ti moras na njej izvesti Houghov
transform?

Jaz grem pocasi na faks. Bom nekje v knjiznici ali kje, ce bo komu, da
se malo prej kaj dobimo.

Mitar