Zdravo!

Moje razmisljanje je nekako taksno:

- ali je boljse, da pada v oci manj energije, kar pomeni, da celice v
ocesu sprejemajo manj energije, in da ta energija, ki pa pade, doloca crke
- ali je boljse, da pada veliko energije, kar pomeni, da se je celicam
lazje aktivirati, in da neaktivirane celice dolocajo crke

Torej ce gledam fotoaparat, ta bolje deluje, ce pade vanj veliko
svetlobe. Po drugi strani pa gledanje v zarnico ne vpliva najboljse.

> Men se zdi, da je pr tem *najbolj pomembn kontrast* (med okolico in tem, kar
> gledaš). Če maš malo televizijo v čist temni sobi, pol bo to po moje slabo
> za oči, ker se oči prilagodijo temi, ti pa pol gledaš v neki full svetlega.
> Za razliko je pa v kinu ekran ogromen, tko da je velik del vidnega prostora,
> kamor gledajo oči, svetel.

Se strinjam. To se tudi meni zdi najbolj pomembno.

> Tko da js zvečer, kadar sm na računalniku, si *čim bolj osvetlim ozadje in
> zmanjšam svetlost monitorja*, da ni prevelkega kontrasta med okolico in
> monitorjem.

Da, tudi jaz. To sem delal do sedaj in sedaj sem zacel razmisljati, kako
bi lahko izboljsal to.

> Sm neki časa probavu z različnimi idejami, kok bi mel ozadje vedno temno in
> črke svetle (ponoči, seveda), pa ni najbolj ratval:

Jaz pa sem nasel za Maca en super program, ki ohranja hue barve, le
kontrast okoli obrne. In to v popolnosti vsemu. (Se filmom. To je to, ce
ti celoten GUI temelji na OpenGLu, potem lahko vrzes eno transformacijo
cez in to je to.) Tako da ni cisto inverz, ni pa tudi res, da se barve
cisto ohranijo. Ampak za delo (moje je predvsem tekstovno,
programiranje, pisanje in podobno), je to super. Tudi za spletne strani
sem nasel super dodatek:

http://shadowlord13.googlepages.com/invertColors.html

Sem pa ga moral malo predelati, da deluje pametno v kombinaciji s tistim
drugim programom (ker sicer je ta obrnil barve na crno, potem pa mi jih
je tisti prvi program vrnil na belo, tako da sem moral malo obrniti
delovanje tega programa).

Rezultat je kar lepo delovanje, samo potem, ko sem si vse naredil v belo
besedilo, vec nisem preprican, ce je to najboljse. :-)

Mitar