Suso:

Na rolda de desenvolvemento das comunidades de OpenOffice.org
(dev en l10n.openoffice.org) tes uns requirimentos por parte da xente de Sun
para a
correcta xestión da tradución ao galego.

Bótalle un ollo para que non haxa ningún problema coa seguinte versión do
OpenOffice.org.

P.D.: Pola miña parte, xa estou a piques de rematar a documentación relativa
aos procesos da tradución do OOo.

Saúdos.

--
Frco. Javier Rial Rodríguez

Técnico
Avda. de Vigo, s/n Campus 15705   Santiago de Compostela (Galicia/ES)
Tel/ Fax: (0034) 981 569 810/ 981 594 616
<fjrial en mancomun.org>

Responderlle a