Reenvío como info da rolda de galician en mozdev.org

---------- Forwarded message ----------
From: Frco. Javier Rial <dev.fjr...@gmail.com>
Date: 2009/10/23
Subject: Re: [Galician] tbx30 opt-in (era Re: [trasno] Re: [Mozilla]
IMPORTANTE: pendente en Mozilla e OpenOffice.org)
To: Traducion ao galego de Mozilla <galician en mozdev.org>

Ola:

2009/10/23 Suso Baleato <suso.baleato en gmail.com>

Dacordo, Javi. Entendo entón que a túa aportación é voluntaria e non
> laboral,
> quedando desvinculado xa o CESGA da tradución de Mozilla e por tanto que
> non
> debo esperar TMX ningún.

A ver.. se o conto é que teñamos os produtos de Mozilla en galego..
O que quero dicir é que a partir de agora o meu traballo nestes proxectos,
evidentemente será como colaborador voluntario, aparte de que Mancomún siga
ou non colaborando segundo os casos e para o cumprimento dos obxectivos
previstos. Até o de agora foi como traballador do CESGA para Mancomún.

O que comento da chave é que se nun futuro eu fago envío aos repositorios,
sairá a miña conta do CESGA, e que eu preferiría que saira esta conta
persoal, pero iso implicaría un tempo (cambio da chave SSH, etc..) de espera
que nestes momentos non creo que sexa conveniente.

Para xerar un TMX da tradución existente do Thunderbird 3 de Mozilla:

moz2po -i gl_1.9.1/mail/ -o pos_galego/ -t comm-central/mail/locales/en-US/

gl_1.9.1/mail é o cartafol onde teño descargado o repositorio galego de
thunderbird 3
comm-central/mail/locales/en-US é onde teño descargado o repositorio
orixinal en inglés do tb3
pos_galego é o cartafol de saída

Despois destes paso temos unha estrutura de ficheiros PO na carpeta
pos_galego (con algúns ficheiros .ini e .js polo medio).

Agora vamos a transformar todos os PO nun TMX:

po2tmx -i pos_galego/ -o ficheiro.tmx -l gl

Listo. Ficheiro TMX obtido. Vai adxunto.

 Apúntome mirar o tema do hg e das roldas que comentas.

O correo que tes que enviar ao grupo dev en l10n de mozilla para facer o OPT-IN
para o thunderbird 3, é o seguinte:
    Galician (gl) wants to opt-in with changeset:
    http://hg.mozilla.org/releases/l10n-mozilla-1.9.1/gl/rev/bd79312d75c1

Esa é a última ligazón do repositorio de Mozilla

Sobre o resto do correo, creo que isto non ten nada que ver coa política,
polo que non opino.