ik doelde eigenlijk in een tekst bestand ( dus geen rekenblad excel zeg maar)
fn +  F3 -> en dan die formule,

ik had bij % niet gedacht dat het gewoon tekst zou zijn, maar "%" invoren in de
formule blok werkt inderdaad

C_L ( %alfa, 20 "%" ) levert inderdaad CL (a, 20%) op ( waarin L in subscript
staat)
daarintegen leverde :

C_L ( %alfa, 20 %) levert inderdaad CL (a, 20) op ( waarin L in subscript staat)

groetjes lilian