Çerçevelik bir yazı. Okumanız menfaatiniz icabıdır!..

İyi pazarlar,

HAYATTAN...

*Geniş ve rahat olmayı öğrendim... Ölümün dışında hiç bir şey göründüğü kadar
önemli ve acil değil...

*Coşkulu ve neşeli olmadığım zaman, bunun hiç kimsenin suçu olmadığını ve
gülümsemem gerektiğini öğrendim...

*Cesur olmayı; değilsem bile öyle davranmayı öğrendim... Nasıl olsa, aradaki
farkı kimse anlamıyor...

*Cazibemle 15 dakika idare edebildiğimi, ama ondan sonra mutlaka bilmem gereken
bir şeyler olduğunu öğrendim...

*Hiç kimsenin sır saklamadığını öğrendim!.. Çünkü herkes, "birine söylemek
ihtiyacı" hissediyor...

*Yanıtını bilmediğim ve emin olmadığım konularda "Bilmiyorum" demenin daha
faydalı olduğunu öğrendim...

*Ağzımı kapalı tuttuğumda, fazla hata yapmadığımı öğrendim!...

*Başarıya çıkan bir "asansör" olmadığını, tırmanmak gerektiğini öğrendim...

*İnsanların bana sadece, -benim izin verdiğim şekilde- davranabildiklerini
öğrendim...

*Kıskançlığın, mutluluğun düşmanı olduğunu ve 'mutlu olmak için başkalarına
güvenmenin' sonsuza kadar hayal kırıklığı getirdiğini öğrendim...

*İnsanların kendinden daha az başarılı insanlarla, başarısını; mutsuz
insanlarla da mutluluğunu konuşmaması gerektiğini öğrendim...

*Başkaları için olumsuz düşünüp acımasız ve kırıcı olanların, aslında güçsüz
kimseler olduğunu ve sevgiyi sadece güçlü insanLarın bildiğini öğrendim...

*İnsanlara artık kızmıyorum... Çünkü, hayatlarında
hataları, sorunları, mutsuzlukları olan insanların,
karşılarındakileri kendi yerlerinde görmeye çalıştıklarını öğrendim...

*"Ben bu hatayı nasıl yaptım?" demek yerine, en mükemmel düşünenlerin bile hata
yapabileceğini; önemli olanın, ders alıp yinelememek olduğunu ve yeni
hatalardan daha az zararlı çıkmayı öğrendim...

*Hayattaki en önemli çözümün, neyin 'önemli' olduğuna karar verip gerisini çöpe
atmak olduğunu öğrendim...

*Beni eleştiren, bana bir şeyler söyeleme yetisini kendinde bulanlara, 'CEVAP
VERMEMEYİ' öğrendim...
ÇÜNKÜ BU TARTIŞMA,  HİÇ BİR ZAMAN BİTMEYECEKTİR...

*Sadece "ders almak" için arkama bakmayı, sadece "yüksek sesle düşünebilmek"
için sorunumu bir başkasına anlatmayı öğrendim...
"Çözüm" için değil...

*'İmkânsız' diye bir şey olmadığını, çok istediğimde imkansızı elde
edebildiğimi, asıl savaşı kazanabilmek için 'küçük çarpışmaları kaybetmeyi'
göze almayı öğrendim...

*Zamanı ve sözleri, dikkatsizce kullanmamam gerektiğini, çünkü aksi takdirde
geri alamayacağımı öğrendim...

*Ne kadar çaba harcarsam harcayayım, bazılarının mutsuzluk için her zaman bir
'neden' bulabildiğini öğrendim... ARTIK ÇABALAMIYORUM!

*Önemli olan şeyin, başkalarının benim hakkımda ne düşündükleri değil; benim
kendim hakkındaki düşüncelerim olduğunu öğrendim... Kendimi yargılıyorum...

*"Affetmek ve Unutmak"... Eğer güçlüysen başarabildiğini ve kin tutmanın beni
rahatsız ettiğini öğrendim...

*Nerede ve ne şartlarda olursa olsun, yaşadığım yeri güzelleştirmeyi
öğrendim...

*Sürekli "BEN DÜRÜSTÜM, BEN DOĞRUYU SÖYLÜYORUM, SEN FARKLISIN" diyenlerden
kuşkulanmayı öğrendim!...

*Durum ne kadar vahim olursa olsun, soğukkanlılığımı
yitirmemeyi, gülümsemeyi; her şeyi negatif ve kötü düşünen, mutsuz olan
insanlardan ayrı kalmayı öğrendim...

*Beni kızdıran birine cevap vermeden önce, 10 saniye düşünmeyi, nefes almayı ve
kendime sakinleşmek için zaman tanımayı öğrendim...

*Bugünkü her üzüntümün ve her acımın, benim yarınki mutluluğumu hazırladığını
öğrendim...

*Yapmak istediklerimden asla vazgeçmemeyi, büyük düşlerin gerçeklerden daha
güçlü olduğunu ve 'başarmanın en kısa yolu' olduğunu öğrendim...

*"Kaybedecek neyim var?" demek yerine, yaşadığım her şeyde "kazanacak çok şeyim
var!" demeyi öğrendim...

*Hayatı, gereğinden fazla ciddiye almamayı öğrendim...

*En önemlisi de, kendime gülmeyi, kendimle eğlenmeyi, kendimi sevmeyi
öğrendim!...

28.yil Toplantisi  tarih belirleme anketi basladi.
15. Araliga kadar Toplanti icin oyunuzu kullanin
Asagidaki linki tiklayin ya da  kopyalayip yapistirin.
http://spreadsheets.google.com/viewform?key=p6rLdIse0kmigDXsrceOGEw

Windows Live: Friends get your Flickr, Yelp, and Digg updates when they e-mail
you.

Windows Live Hotmail: Arkadaşlarınız Facebook'taki güncellemelerinizi doğrudan
Hotmail(R)'den görür.

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection. Sign up now.

Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.

Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.

Windows Live: Make it easier for your friends to see what you're up to on
Facebook.