*[FİLM] ANNEMİ ÖLDÜRDÜM | Türkçe Altyazılı | DVDRiP | 2009 | 3 Alternatif
*
 ------------------------------
  *J'AI TUE MA MERE
ANNEMİ ÖLDÜRDÜM
*
2009 - Kanada
DVDRiP - Türkçe Altyazılı

*Casting:*
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt1424797/ 7.4/10
Yapım: 2009, Kanada
Tür: Dram
Yönetmen: Xavier Dolan
Senaryo: Xavier Dolan
Yapımcı: Xavier Dolan
Görüntü Yönetmeni: Stephanie Anne Weber Biron
Müzik: Nicholas Savard-L'Herbier

Oyuncular:
Anne Dorval, Xavier Dolan, François Arnaud
Suzanne Clément, Patricia Tulasne, Niels Schneider

*Konu:*
2009 Cannes Film Festivali'nin en çok konuşulan filmlerinden olan Annemi
Öldürdüm;
aynı zamanda Kanada'nın Oscar aday adayı da olmuştu...
Filmin merkezinde, annesini sevmeyen eşcinsel lise öğrencisi Hubert var.
Annesinin düzenbazca manevralarından ve suçluluktan bunalmış, onu
küçümsemekten kendini alamıyor.
Bu aşk/nefret ilişkisinin kafa karışıklığıyla Hubert ergenliğin gizemlerine
sürükleniyor.

Henüz yirmi yaşındaki Xavier Dolan yazıp yönettiği ve başrolünde oynadığı
ilk filminde son derece açık sözlü..

*LİNKLER UYUMLUDUR. KARIŞIK İNDİREBİLİRSİNİZ.
ALTYAZI PAKET İÇİNDEDİR.*

 http://hotfile.com/dl/64668491/82d84af/Killer.Anne.portal.G.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/64670388/0cc3844/Killer.Anne.portal.G.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/64672413/5581685/Killer.Anne.portal.G.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/64674586/923a722/Killer.Anne.portal.G.part4.rar.html

 http://www.fileserve.com/file/6m3d9jB/Killer.Anne.portal.G.part1.rar
http://www.fileserve.com/file/ZRb3s75/Killer.Anne.portal.G.part2.rar
http://www.fileserve.com/file/NWmAhWz/Killer.Anne.portal.G.part3.rar
http://www.fileserve.com/file/V2HNh79/Killer.Anne.portal.G.part4.rar

http://x7.to/fvy79w/Killer.Anne.portal.G.part1.rar
http://x7.to/dbo2zu/Killer.Anne.portal.G.part2.rar
http://x7.to/9m6g1p/Killer.Anne.portal.G.part3.rar
http://x7.to/ahdwlp/Killer.Anne.portal.G.part4.rar
--
*HOTFILE REFERANS BAĞLANTIM:*
*http://hotfile.com/register.html?reff=2590866*

--

Paylaşımlarımda bir problemle karşılaşırsanız
veya bir isteğiniz olursa:
*powerist...@hotmail.com* <powerist...@hotmail.com> veya *
powerist...@gmail.com*
adreslerimden birine özel e-posta göndermenizi rica ediyorum.
Saygılar.
*UYARI!*
*BU E-POSTAYLA SİZE ULAŞAN PROGRAM-FİLM-DİZİ-MÜZİK ALBÜMÜ-TEK MP3 TANITIM
AMAÇLIDIR.
BU ESER İLGİLİ KANUNLARIN FİKİR VE MÜLKİYET HAKLARI UYARINCA KORUMA ALTINDA
OLABİLİR.
TANITIM AMACIYLA GÖNDERİLEN BU ESER BULUNDUĞU DİGİTAL ORTAMDAN 24 SAAT
İÇİNDE SİLİNMELİDİR.
SİLİNMEMESİ KANUNEN SUÇ TEŞKİL EDEBİLİR.*