Bana gelen bir maili sizlerle paylaşıyorum.Tutevden detaylı bilgiler
alınabilir..

 ------------------------------

AVRUPA'DA MESLEKİ EĞİTİM ALMAYA NE DERSİNİZ? *"**ENDÜSTRİYEL ROBOTLAR VE
KULLANIM TEKNİKLERİ EĞİTİMİ**"** ** *

Endüstriyel Robot konusunda bilgisini artırmak, Robotların yoğun olarak
kullanıldığı fabrikaları gezmek, endüstriyel robot konusunda uzmanlaşmak ve
mesleki bilgi ve deneyimini arttırmak isteyen, Avrupa Ülkelerindeki kültürü
yaşayarak öğrenmek isteyen Mühendisler, Teknik elemanlar

 *Projemiz tam size göre...*

 Bu eğitim projemiz, Vakfımız TUTEV tarafından hazırlanmış olup, "T.C.
Başbakanlık Devlet Planlama Teşkilatı"na bağlı "Ulusal Ajans" tarafından
yürütülen Hayat boyu Öğrenme Leonardo Da Vinci Programı kapsamında Avrupa
Birliği hibe fonları tarafından desteklenmektedir.

*Kimler başvurabilir:*

   - *Mühendislik Fakültesi, Meslek Yüksek okulu, Mesleki ve/veya Teknik
   Lise mezunu olanlar*
   - *Endüstriyel Robotların imalat veya uygulandığı sektörlerde çalışanlar*
   - *Endüstriyel robot konusu alanında aldıkları eğitimi ve bilgileri
   uygulamaya koyabilecek, meslektaşlarına ve bu konu ile ilgilenen kişilere
   seminer verebilecek *
   - *Orta düzeyde yabancı dil (özellikle İngilizce) bilgisine sahip, *
   - *Ekip çalışmasına yatkın *
   - *Kültürler arası diyaloga açık olanlar*

*başvuruda bulunabilir.*

*Ayrıca Katılımcıların yurtdışı eğitimin ardından yapılacak olan
yaygınlaştırma faaliyetlerinde aktif ve gönüllü katılım sağlayabilecek
kişiler olmasına dikkat edilecektir.*

*Projede belirlenecek olan tarihteki 3 hafta (21 gün) boyunca kesintisiz
olarak yurtdışında bulunmasında bir engel olmamalıdır.*
*Katılımcı Sayısı**                    : 30 kişi ALMANYA - AUGSBURG**
Yurtdışında Kalış Süresi      : 3 Hafta
Hareketlilik Tarihi               : 6 Mart 2011 - 26 Mart 2011*

*Katılımcı Seçimi*

*Katılımcılardan gelen başvurular doğrultusunda seçici kurul tarafından
mülakat yapılacaktır. Projeye dâhil olacak yararlanıcılar belirlendikten
sonra Sözleşme imzalanacak. Sözleşme imzalandıktan sonra katılımcılarımıza
bilgilendirme seminerleri yapılarak vize işlemlerine ve yabancı dil
eğitimine başlanacaktır.*
*Verilen Hibe kapsamında olan harcamalar:*

   - *Gidiş-geliş uçak biletleri, *
   - *Havaalanı transferleri *
   - *Konaklama, Kalınacak mekân *
   - *Şehir içi ulaşım giderleri, *
   - *Sigorta (kaza sigortası) *
   - *Proje Eğitimi (Yukarıda verilmiştir.) *
   - *Kültürel faaliyet (1 ülke içi gezi)*
   - *Üç öğün yemek masrafları *

*Hibe kapsamı dışında olan harcamalar:** (Katılımcı tarafından karşılanacak)
*

   - *Pasaport masrafı, *
   - *Vize masrafı, *
   - *Yurtdışı Çıkış Pul Masrafı (15 TL) *
   - *Bir başka ülke gezisiKişisel Harcamalar *

*Başvuru:*
*Başvuru
Formunu<http://www.tutev.org.tr/images/stories/ek/katilimci_basvuru_formu.zip>doldurup
insankaynakl...@tutev.org.trbu e-Posta adresi istek dışı postalardan
korunmaktadır, görüntülüyebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir
 adresine gönderiniz.*

*Son Başvuru Tarihi: 10.10.2010*

*Eğitim Konuları:*
*Eğitim çoğunlukla pratik olarak KUKA Robot fabrikasında
gerçekleştirilecektir; ve aşağıdaki konu başlıklarında katılımcılara bilgi
verilecektir.*

*1) Robotların Temelleri Ve Robot Teknolojisi*
*Bu bölümde, Robot teknolojisinin temel esasları üzerinde durulacaktır.
Robotun ana parçaları ve parçaların tipleri ve özellikleri hakkında bilgi
verilecektir.*
*2) Robotların Sınıflandırılması Ve Çalışma Alanları *
*Bu bölümde, robotların sınıflandırılma kriterleri ve robotların çalıştığı
alanlara ilişkin bilgi verilecektir.*
*3) Robot Programlama Ve Dilleri*
* Robot programlamanın ilk hedefi, robotun iş alanını anlamasını
sağlamaktır. Hangi bilgisayar programların kullanıldığı hakkında genel bilgi
verilecektir.*
*4) Robot Seçimi*
*Bir robot seçilirken, göz önünde bulundurulması gereken teknik özelliklerin
neler olabileceği üzerinde durulacak.*
*5) Robot Uygulamaları *
*Robotların yoğun olarak kullanıldığı fabrikaların incelenmesi, hangi
sektörlerde nasıl bir robot kullanıldığı gibi konularda bilgilendirme
yapılacaktır.*
*6) Yabancı dil eğitimi*

*Projedeki ortak kuruluşlar:*
*Yurtiçi(Yerel) ortaklar*

   - *Gazi Üniversitesi*
   - *Amiral Mühendislik Mak.İnş. Elektr. Taah. San.Tic.Ltd.Şti.*
   - *AR-EN Grup Makine Mühendislik Ltd.Şti.*

*Yurtdışı (Ev sahibi) ortaklar*

   - *KUKA ROBOTER Gmbh *
   - *Euro-Guest GbR*