Hem önemli, hem de  mantıklı görünüyor.

Babam 1988 yılında Bypass olmuştu.
O yıldan sonra uzun süre bir kolesterol ilacı kullanmaya başlamıştı.
Bazı şikayetleri üzerine 5.kez anjio olacaktı.
Anjio tarıhinden 1 yada 2 gün önce güvendiğim bir kişi aracılığıyla
Prof.Dr.Canan Karatay ile tanıştım.

Kendisi Dahiliye ve Kardiyoloji doktorası yapmış bir kişiydi.
Babamı ilk muayenesinden sonra anjio olmasını engelledi.
(hatta anjioyu engellemek ve babamı fikrinden vazgeçirmek için sert bir ifade
bile takınmıştı.) Devamında kan tahlilleri istedi ve sonuçlardan sonra da
ilaçlarında değişikliklere gitti.

Hekim gözüyle;

Babamı 1988 den beri çok farklı, kalple ilgili  televizyonda seyrettiğim
doktorlarda dahil olmak üzere birden fazla hekim muayene etmişti.
Kan tahliliyle ilgili istedikleri, hastalığın seyriyle ilgili soruların bu
kadar detaylandırıldığını ve konsantre olunduğunu hatırlamıyorum.
İçimde kendisine ve kararlılığına karşı saygı oluştu.

Kolesterol ilacını kesip de arkasından sadece tuzsuz fıstık ve kavrulmamış
fındık önermesi, hergün yumurta yiyin demesinden sonra babamın kahkahası beni
hayli germişti.

Arkasından, babam ilaçlara rağmen yüksek seyir izleyen kolesterolunu kuruyemiş
ve yumurta ile düşürürse Canan hanımın büstünü dikeceğini yüzüne karşı
söylemişti.

Babam o günden 20 Nisan 2007 yılına kadar bir daha kolesterol ilacı kullanmadı.
Kan değerleri, kolesterol seviyesi hiçbir zaman ilaç kullandığı dönemden daha
kötü olmadı.

Vefat sebebi ise mide kanseriydi.
Kanseri tetikleyen ilaçların içindeki etkenin kendisi miydi?
Yoksa ilaçlardaki boyar madde, koruyucu madde mi, ilaca kıvamını veren bir
başka maddemiydi? (Titanyum di oksit, magnezyum stearate vb. &hellip.)
Bilemiyorum.
Bildiğim ise fakültede 1.sınıfta biyokimya dersinde hocamızın söylediğidir.
Vucudumuza aldığımız her kimyasal, taşıt yada etken maddeler, başka döngüleri
de etkilemektedir.

Aşağıda Canan hanım ortak tanıdığımıza yazdığı e-postayı okumanızı öneririm.

 Erdal Turunçoğlu

Kolesterol ilaç firmalarının yarattığı bir entitedir.
Büyük bir yalandır.
Büyük bir yalanı firmalar uydurmuş senelerce herkes buna inandırılmıştır!!!

En pahalı ve tehlikeli ilaçlarını satabilmek için.
Statin grubu ilaçlar kanser yapıyor, ALZHEİMER yapıyor ve de kalp yetersizliği
yapıyor.
Yaşlılarda dengesizlik ve unutkanlık ve de yaygın vücut ağrılarının sebebidir.

Ben hayatta bu ilaçları vermedim ve de alan hastalarıma bıraktırıyorum!!!

Bütün hayvanların hücre yapılarında kolesterol bulunur.
Kolesterol olmazsa vücudumuzda ne biz ne de hiç bir hayvan yaşayamazdı,
oluşamazdı yer yüzünde.

Bu rakamları sağlık kılavuzlarında ortaya atan kişiler 8-9 milyon dolarlar
aldıkları bu firmalardan, senelerden beri biliniyor.
Kendileri itiraf ettiler çünkü.

Kolesterol diye bir hastalık olamaz.

Karaciğeri yağlanmaya başlıyan herkesin, şeker metebolizması bozulmuş olan
herkesin kolesterolü yükselir.
Hastalıkların nedeni kolesterol değildir. Kolesterol altta bir metobolik
bozukluk bulunduğunu göstermektedir.
Asıl en tehlikeli olanı kanda yüksek olan şeker ve insülindir.
Bütün hastalıkları bunların başlattığını senelerdir söylüyoruz.
Rant getirmediği için göz ardı ediliyor!!!
Para getirmediği, hediyeler, dolarlar, lüks otellerde konaklamalar getirmediği
için doktorlar aldırmıyorlar.
İşte ben EXPOCHANNELL' de aylardan beri bunu söylemekteyim.
İnsanlar şaşırıyorlar.

İlaç firmalarının yarattığı hastalıklarlar 3 tanedir ve dikkat ederseniz
ilaçları en pahalı olanlardır.

1. Kolesterol
2. Osteoporoz
3. Menopoz

Bunların hepsi fizyolojik  olaylardır, HASTALIK OLAMAZLAR!!!

Her yere forwalld edebilirsiniz, arzu ediyorsanız.

Sevgilerimle, Canan Karatay

------ End of Forwarded Message

Bu e-posta mesaji ve ekleri sadece gonderildigi kisi veya kuruma ozeldir.
Dogru aliciya ulasmamis olmasi halinde, bu mesajin baska bir aliciya
yonlendirilmesi, kopyalanmasi veya kullanilmasi yasaktir.
This e-mail and any attachments transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed.
If you are not the intended recipient you are hereby notified that any
forwarding, copying or use of the information is prohibited.