Sziasztok!

Halálra idegesít a gépem. Linux Mint MATE, 18.x van most rajta
(volt 18.0, most meg 18.1 van) A 17.x normálisan működött emlékeim
szerint.

A hibajelenség: teljesen kiszámíthatatlan időközönként, és körülmények
között (csak én vagyok bejelentkezve, vagy más is, ki mit futtat, stb., nem
látok összefüggést ezek, és a hiba között) eltűnik minden, ami betű.
Az asztalikonok alatt nincs felirat, a programok menüiben nincs felirat,
a MATE menüjében sincs felirat, nulla felirat. Kijelentkezek, bejelentkezek,
megjavul

A gépem egy 3. generációs i3, Intel DB75EN alaplap, nincs külön VGA
kártya, atom stabil a gép több, mint 4 éve.

Merre keressem a hibát? Totál kiszámíthatatlan a dolog sajna, van, hogy
egy hétig sem jön elő, és van, hogy naponta többször...

Üdv:

--
Vastagh Norbert