On 06/01/2017 10:10 AM, Móczik Gábor wrote:

> Egy tipikus(an szar) falba egy 8-as tiplivel gyakran még egy virágtartót
> se lehet felrakni. A bojlert üresen se tennéd fel két 8-as tiplivel, nem?
>
> A problémát az okozza, hogy az a kötőelem erre a célra nem megfelelő.
> Ha a szekrény szerkezetileg egyébként elbírja a terhet a felfogatási
> pontokon, akkor átmenő csavart kell használni, betonba dübelt,
> befalazott kötést, stb., és máris nem kerül börtönbe senki.
> A nem jellemző, az nem jelenti azt, hogy tilos használni, ugyanabban az
> irodaházban a klíma is fent van a falon valahogy...

Értem én hogy _te_ érted, mi a műszaki követelmény.
Csak abban nem vagyok biztos, hogy érted-e, hogy egy irodaházi mindenes
esetleg nem úgy gondolkodik, mint te.
A bojlert nem ő szereli és nem az irodába.
Ellenben az irodában szempont, hogy az egyik bérlő szobájából
ne menjen át 3-4 M12-es vasrúd a másik bérlőhöz. Emiatt esetleg
hajlamos a műszaki megfontolásokat mellőzni. Szóval az emberek hibáznak.
Meg a gipszkarton fal is.

Ha dobozgyártóként nyugodtan akarok aludni, a profit 150%-át
felelősségelhárító jogászokra kell költenem. Megéri?

Szóval ez az  elméletem arról, miért van itt egy piaci résnek
látszó valami. :-)