Hali,

"Zoltán Gerendás" <zgeren...@chello.hu> írta 2018-05-11 15:04-kor:

> :(
> Két gépen is volt hasonló és másikról küldtem a kimenetet :(

> Gondoltam kipróbálom :)
> Nekem is az jött le, hogy felejtős az egész.

+1! Jó gondolat!
Ahogy az embernek van már egy kis tapasztalata meg rálátása ezekre, a
"konzerv" megoldásokkal olyan, mintha muszálykabátban kellene akrobatikus
mutatványokat bemutatni.

> Ami pastabin-en van az egy docker-en  futó rendszer lenne.
>
> Már dobtam is az ufw-t, csak érdekelt, hogy mi miatt dobja el a
> csomagok egy részét.

Nyilván, akkor tudnánk biztosat nyilatkozni, ha azt az iptables-save-t
látnánk, ahol eldobálja.
Ha jól értem, akkor a dump nem is ott készült.
Így nehéz meg-guesselni, hogy igaziból ott hogyan is ment félre, vagy mi
volt az a másik szabály ami miatt idáig már nem jutott el, vagy hamarabb
ment logdrop irányba.
Vagy mi volt olyan feltétel, ami igaziből nem match-elt és nem is került be
a logolt csomag ebbe a láncba. Kb. ez a kettő lehet:
#1 korábban eldobódik
#2 nem is kerül be ebbe a láncba, mert valami feltétel nem teljesül a
"láncbaküldéshez".

Üdv,
Gyu