Szabolcs Szekelyi <c...@mail.3d.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj. 5., V, 19:41):
> FreeCAD-et hasznalok ilyen dolgokra mar evek ota, nagy megelegedessel.

Ezt választottam, de meglepetés ért:
(még eddig sosem volt hasonló gondom...)

apt-get install freecad
Csomaglisták olvasása... Kész
Függőségi fa építése
Állapotinformációk olvasása... Kész
Néhány csomagot nem lehetett telepíteni.

Az alábbi csomagoknak teljesítetlen függőségei vannak:
 freecad : Függ ettől: libsoqt4-20 (>= 1.6) de az nem telepíthető
           Függ ettől: python-collada de az nem telepíthető
           Függ ettől: python-pivy (>= 0.5.0~v609hg-2) de az nem telepíthető
           Függ ettől: python-pyside de az nem telepíthető
           Függ ettől: pyside-tools de az nem telepíthető
           Függ ettől: libboost-filesystem1.55.0 de az nem telepíthető
           Függ ettől: libboost-program-options1.55.0 de az nem telepíthető
           Függ ettől: libboost-python1.55.0 de az nem telepíthető
           Függ ettől: libboost-regex1.55.0 de az nem telepíthető
           Függ ettől: libboost-signals1.55.0 de az nem telepíthető
           Függ ettől: liboce-ocaf10 de az nincs telepítésre megjelölve
           Függ ettől: liboce-visualization10 de az nincs telepítésre megjelölve
           Függ ettől: libpyside1.2 (>= 1.0.0~beta3) de az nem telepíthető
           Függ ettől: libshiboken1.2 (>= 1.1.0) de az nem telepíthető
           Függ ettől: libspnav0 de az nem telepíthető
           Függ ettől: libzipios++0c2a de az nem telepíthető
E: A problémák nem javíthatók, sérült csomagokat fogott vissza.

apt-get install -f
Csomaglisták olvasása... Kész
Függőségi fa építése
Állapotinformációk olvasása... Kész
0 frissített, 0 újonnan telepített, 0 eltávolítandó és 167 nem frissített.

Nem túrtam szét a fájlrendszert, nem telepítettem/töröltem kézzel semmit.
Mi történt?
Miért van a "167 nem frissített"

debian 8.11

Van ötletetek?