Én is rajta vagyok ezen a levelező listán:

Hogy tudom lekérdezni a többi tag adatát?

Kazár Attila

[http://www.ksh.hu/images/mail/ksh_logo_115.png]

KSH Miskolc
Iparstatisztikai adatgyűjtő osztály
[http://www.ksh.hu/images/mail/level_16.png]3527 Miskolc, Katalin u. 1.
[http://www.ksh.hu/images/mail/telefon_16.png](+36-46) 518-221
[http://www.ksh.hu/images/mail/fax_16.png](+36-1) 345-8675
attila.ka...@ksh.hu<mailto:attila.ka...@ksh.hu>
www.ksh.hu

Kazár Attila

[http://www.ksh.hu/images/mail/ksh_logo_115.png.orig]
Általános gazdaságstatisztikai adatgyűjtések főosztály
Iparstatisztikai adatgyűjtő osztály
[http://www.ksh.hu/images/mail/level_16.png] 1024 Budapest, Keleti Károly u.
5-7.
[http://www.ksh.hu/images/mail/telefon_16.png] (+36-46) 518-221
[http://www.ksh.hu/images/mail/fax_16.png]
attila.ka...@ksh.hu
www.ksh.hu

________________________________

Ez az elektronikus levél (e-mail), és a hozzá kapcsolt fájlok, kizárólag a
Címzetteknek szólnak, a bennük foglalt információk bizalmasak lehetnek, melynek
titokban maradásához a Központi Statisztikai Hivatalnak jogilag méltányolható
érdeke fűződik. Amennyiben nem Ön a Címzettje ennek a levélnek, kérjük,
törölje, és értesítse a levél küldőjét.
Az elektronikus levél engedély nélküli módosítása és nyilvánosságra hozatala
szigorúan tilos, másolása, terjesztése is csak munkavégzés céljából
megengedett. Az elektronikus levél elsősorban információs célokat szolgál.
Kétség esetén az elektronikus levél tartalma akkor minősül hivatalos
álláspontnak, ha azt a KSH erre felhatalmazott dolgozója (kérésre) cégszerűen
aláírva megerősíti.