Hello!

Tesztelnem kellene egy szoftvert. Van két Docker image, egyikben a
szoftver, másikban a teszt tool. A külföldi kollégák kubernetes-szel
csináltak valami környezetet, én megkaptam a kubectl parancssort,
amivel csatlakozni tudok a Docker container-hez és egyelőre csak
ennyit tudok a környezetről. A jelenség az, hogy a TCP forgalom a
teszt tool és a szoftver között 5 másodpercekre megáll. Sima HTTP
forgalom van, a teszt tool oldalán azt látom, hogy normál körülmények
között a válasz megjön 0.01-0.02 másodperc körüli válaszidővel,
azonban egyszer csak a válasz TCP csomagban nem a válasz HTTP üzenet
jön, hanem üresen (0 byte-os segment length-tel) érkezik, majd 5
másodperc múlva megjön a rendes válasz. Ezek után mintha mi sem
történt volna, megint 0.01-0.02 másodperces válaszidőkkel jön a
válasz. Nem látok drop-olt csomagot, újraküldést. Egyébként amikor
csatlakozok a container-hez (kubectl exec -it ... /bin/bash), akkor ez
az interaktív session is meg-megáll (nagyon hosszúnak tűnő)
másodpercekre, szóval előszőr azt hittem, hogy csak a távoli
tesztlaborba vezető VPN szakadozik, de úgy látszik, a helyi hálózat
sem jó. Egyelőre a google nem segített, a külföldi kollégák sem. Lehet
értelmesen tovább debug-olni? Még a szoftver oldalán is futtathatok
tcpdump-ot, hátha ott látszik valami... Valakinek van ötlete, mi
okozhatja?