Hi,

"Csaba" <csabacsaba...@gmail.com> írta 2020-07-24 14:30-kor:
> Ezelőtt, ha nem is volt képes felcsatolni a HDD-t, ha kiadtam egy "dd
> if=/dev/sda of=/dev/null bs=16M" parancsot, az hibátlanul lefutott,
> tehát végigolvasta.
> Táp nélkül használtam mindig is (táp nélküli sima USB ház), sose volt
> probléma. A Raspberry Pi saját tápkábele nem cserélhető, a külső
> házhoz pedig nem csatlakoztatható táp.

Csereld le a hazat egy olyanra, aminek van sajat tapja.
Siman lehet, hogy valami kondi, vagy feszstab adta meg magat az idok soran.
Valoszinuleg nem erre lettek tervezve, hogy egy raspi minimal-powerjet
konvertalgassak spinning disk motorjanak megtaplalasara.
Akar a raspi usb portjaban is kinyirhatott egy feszstabot a folyamatos
terheles.
Esetleg, ha van hasonlo csatlakozoju (sata felteszem) ssd-d, akkor probalj
egy olyat betenni a hazba, hogy azt olvassa-e a raspi. Abbol egyertelmuen
kiderul, hogy feszultseg/ tapellatas gondok lesznek.

Udv,
Gyu