Sziasztok,

Alábbival van valakinek tapasztalata?
https://raspi.debian.net/verified/20200909_raspi_4.img.xz
A Raspbian-nál könnyű volt, hogy már első indításkor legyen ssh: a
boot partíción létrehozott "ssh" nevű fájl ezt biztosította. Ki
szeretném próbálni a Debian Raspberry változatát is.
Nincsen semmilyen monitorom, amire rá tudnám kötni, se HDMI-képes
eszközöm és kábelem. Szeretném, ha legelső indításkor már ssh
alapértelmezetten aktív lenne.
Már sokszor jártam úgy régebben más rendszereknél, hogy a /etc/ alatti
konfigurációs fájlokat hiába piszkáltam ilyen tekintetben, jelen
esetben meg chroot-olni se tudok, hogy esetleg a konfigurációs
fájlokban történt változtatásokat érvényesítsem valamilyen módon, mert
csak x86_64 gépeim vannak.
A probléma miképpen oldható meg?

Csaba