Sziasztok,

Köszönöm a válaszokat. Ezeket az eszközöket ismerem, csak azt nem
tudom sajnos: miképpen írjak shell script-et, valamint fájlonként
trükkös módon hogy adjam át a kimenetet (kreálási dátum) stb. Kicsit
bonyolultak ezek a dolgok, tudom van sed awk meg lehet pipe-olni stb.
Gondolom ilyenekkel inkább a Kezdő lista foglalkozik de úgy
tapasztaltam azon kevesebben vannak fent az itteniek közül.
Hasonló shell script-megoldása nincs valakinek, amit megosztana velem
és e problémára is lehetne alkalmazni átírással?

Csaba