Szia!

Köszönöm a választ.
Gyárilag adták meg mindkét forrást a sources.list fájlban és nem
tudom: beállították -e, hogy a kernelt vegye csak az unstable
forrásból, vagy ténylegesen úgy van -e hogy bármi ami újabb verzió,
már megy is fel.
Jogos a kérdés, hogy miért nem Raspbian. Kipróbáltam azt is, sőt, most
is az fut, múlt év elején töltöttem le, valamiért nekem az volt a
fura, hogy az aláíró-kulcsaik vagy elavultak voltak, vagy az image
aláírását nem lehetett ellenőrizni. Tudom, hogy jobban támogatott a
Raspbian, mert olyan firmware is be van téve, ami a Debian Raspberry
változatában nincs, de gondoltam kipróbálom mindkettőt.

Üdv: Csaba