János, 15TB-s SSD???
Olyan, nincs, az biztosan hamis...
Sajnos a kínaiak igen leleményesen tudnak mindenféléből
"bármekkora" USB-s háttértárat hazudni, ami aztán persze
nem működik. Általában benyelik az adatokat, aztán amikor
vissza akarod olvasni, akkor jön a meglepetés.
Üdv: Vasti

dr. Zana János <janos.z...@t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023. márc.
23., Cs, 15:33):

> Kíváncsiságból vettem egy USB-re köthető SSD-t. Mérete 15 Tbyte.
>
> Sajnos, csak Windows alatt használható. Linux buster és ubuntu mate
> cinnamon alatt hibajelzést ad. gparted hibásnak jelenti, fdisk
> úgyszintén. gdisk elvileg képes partíciós táblát készíteni, de nem
> minden számítógép képes UEFI (gpt) partíciót kezelni.  A rendszer BIOS
> nem ismeri fel az eszközt. Létezik-e olyan driver, amely ilyen nagy
> méretű tárolót kezelni képes? Adatai:
>
> idVendor           0x048d Integrated Technology Express, Inc.
> idProduct          0x1234 Chipsbank CBM2199 Flash Drive
> [...]

Vastagh Norbert