UYTES Eğitim

PREACTOR Üretim Planlama ve Çizelgeleme Yazılım Tanıtım Semineri

UYTES İstanbul Şubesi, 21 Nisan 2011 Perşembe

AMAÇ: Bu seminerin amacı aşağıda verilen muhtemel katılımcı sorularını
cevaplamaktır.

  Sonlu Kapasite Çizelgeleme (SKÇ) nedir?
  SKÇ üretim kaynaklarının daha verimli kullanılması için ne gibi imkanlar
sağlar?
  Hangi alanlarda ne kadar iyileştirme getirmektedir?
  Türkiye'de ve Dünya'da emsal uygulamalar nedir?
  PREACTOR'ün yetenekleri nedir?
  Sıkça karşılaşılan üretim planlama ve çizelgeleme problemleri PREACTOR ile
nasıl çözülmektedir?
  Örnek PREACTOR uygulamaları nedir?
  Farklı sektörlerden yapılan uygulamalar ve kazançlar nedir?
  PREACTOR hangi ERP sistemleri ile engtegre çalışır?
  Bir PREACTOR proje sürecinin aşamaları, gereksinimleri, karşılaşılan
zorluklar nedir?
  Bir PREACTOR projesinin fayda maliyet analizi nedir?

KİMLER KATILMALI: Mal ve hizmet üreten firmaların üretim ve operasyon planlama
çalışanları.

TARİH & SAAT:21 Nisan 2011 Perşembe  Saat 14:00-16:30

YER:
UYTES İstanbul Şubesi

Ozan Sok. Damla Apt. No:9 Kozyatağı/Kadıköy

Tel: 0216 355 13 65

Faks: 0216 355 13 41

email: i...@uytes.com.tr

NOT:

  Seminerde kontenjan sınırlaması vardır.
  Her firmadan en fazla 2 kişi katılabilir.
  Seminer boyunca çay, kahve ve kurabiye ikramı olacaktır.
  UYTES gerekli durumlarda seminer yeri ve seminer değişikliği yapma, programı
iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.

UYTES, Uygulamalı Yüksek Teknoloji Sistemleri