Ahoj.

A musí to být řešení šíté na míru Thunderbirdu? Mám par skriptů, které mi
různým způsobem manipulují s poštou, ale všechny to dělají skrze IMAP přímo na
serveru a tak je pak výsledek synchronizovaný ze serveru na všechna propojená
zařízení.

Jinak Python má ve tsandardní knihovně moduly pro práci s emaily v různých
formátech (Mailbox, Maildir).

Hezký den.
Lumír