jasně. Určitě to musí jít. Mě to hledání mtp knihovny odvedlo směrem k ssh serveru na mobilu a vyřešil jsem to tímto. Měl jsem s tím mtp nějaký problém, určitě mě trápila rychlost (teda pomalost) a to i v tom Nemu. A pak tam bylo ještě něco, na čem jsem se zasekl a použil to ssh. Ale to zas vyžaduje na mobilu spustit ssh server (případně obráceně, na mobilu klienta a posílat na server).

Petr Bolf