Ahoj.

asi bys neměl spoléhat na to, co vůbec "python" je, a už vůbec ne, že to je
python2, tak bych upravil shebangy:

#!/usr/bin/python -> #!/usr/bin/python2
#!/usr/bin/env python -> #!/usr/bin/env python2

Zajistit si, že ti balíčkovač neodinstaluje python2.7 (tj. říct mu, že ho
fakt chceš, ne že to je jen závislost něčeho, a to už jsi udělal), a můžeš
v klidu pokračovat v hraní na dinosaury :)

Alternativa k big bangu je upravovat kód (klidně pomalu a postupně) tak,
aby běžel pod 2 i 3, a až si budeš jistý, že to pod 3 běží v pohodě, tak to
pod ním začneš používat.

Petr