Prosim o vymazani z databaze.Dekuji Monika
-------- Původní zpráva --------Od: Petr Blahoš <p...@blahos.com> Datum:
14.06.23  9:04  (GMT+01:00) Komu: python@py.cz Předmět: Re: [python] QT
Designer - resize contents (note to self:) A tedy kdybych to měl ještě doplnit,
tak o úroveň níž se bude postupovat podobně: Nevrazím tam layout (QHBoxLayout),
ale QWidget,do něj narvu ty "děti", a pak na tom QWidgetu kliknu pravým, Lay
out -> Lay out Horizontally.--PetrOn Tue, Jun 13, 2023 at 1:02 PM Petr Blahoš
udělat, tak pod tím central widgetem musím něco mít.Takže:Udělám si prázdný
MainWindowDo centralWidgetu vrazím něco, např. QPushButton.Right-click na
MainWindow, a tam v menu Lay out  -> Layout vertically. A je to.Díky,PetrOn
Tue, Jun 13, 2023 at 11:43 AM Petr Viktorin <encu...@gmail.com> wrote:On 13.
06. 23 11:33, Petr Blahoš wrote:
> Ahoj, neděláte náhodou někdo s QT? Marně se pokouším nastavit
> svůj layout v QT Designeru (pyside6-designer) tak, aby když zvětším,
> nebo zmenším okno, aby se i ten obsah změnil podle velikosti okna.
> Mám normálně QMainWindow a central widget, pod central widgetem
> QVBoxLayout, ale když se pak dívám do toho zatracenýho UI file, tak
> v něm je ke každýmu widgetu natvrdo nastavená geometry, takže se
> ani nedivím, že se to neresizuje.

Ověř si že máš ten QVBoxLayout nastavený *na* centralwidget, ne daný
*pod* centralwidget. Viz screenshoty v příloze.

Vyber hlavní okno a v menu dej Form/Lay Out Vertically. (Je to i v
kontextovém menu a toolbaru.)
-- https://blahos.com/https://traceability.cz/
-- https://blahos.com/https://traceability.cz/