Sanak kasadonyo,

Thread tantang sanak Defiyan Cori ... closed! Ndak ado gunonyo ditaruihkan!

Iko permasalahan nan kembali ba ulang sajo kok, ado nan baru tibo di Palanta
... dan manginginkan Palanta harus sasuai jo keinginannyo dan maraso akan
bisa marubah dunia dengan sikap offensive. Antah lah ... ambo masih picayo,
sikap offensive hanya akan mambuek masalah baru. Dalam etika ba komunikasi
dengan email dan mailing list, iko disabuk FLAMMING. Sikap Flamming iko alah
dibahas sejak internet mulai berkembang awal 1990-an.

Untuak Yoss Fitrayadi (Mantari Sutan) ... harus diakui sanak pandai manulih.
Clear enough, dek sanak alah menyampaikan dengan jaleh sia bana angku
dibawah, yang tanyato hanya  nihilis nan asa babeda dan tangah sibuk mambuek
barisan untuk karajo nan kontra produktif. Karena angku mengaku pencinta
sarengeh ... iko lah sarengeh ambo untuak angku nan partamo dan sekaligus
nan terakhir, agar berbuat ke arah yang labiah bamanfaat. Selain soal-soal
asa babeda, masih kito tunggu kok, tulisan sanak lainnyo. Tolong inok i, iko
Dinda!!!

Sekaligus ambo sampaikan, karena mulia banyak lagi identitas nan indak jaleh
dan banyak nan alun memenuhi Peraturan RantauNet ... agar kembali mambaco
dan mamahami Peraturan nan ado. Link nyo dibawah!

MIKO (40)