Uda MM,
Ambo kutip tulisan Uda: "*Si Padang Karengkang"* lainnyo.

Kalau manuruik pengamatan ambo nan pernah ampia satahun bakarajo full time
di situ, plus sekitar 3 tahun intermittent, memang nan cocok duduak jadi
komandan di situ harus urang nan *tegas, kareh, dan harus "karengkang"*juga.

Tapi itu pengamatan ambo ...

riri
bekasi, l, 47