From: masrursiddik masrursiddik <masrursid...@gmail.com>
To: rantaunet@googlegroups.com
Sent: Sun, November 22, 2009 3:17:57 PM
Subject: [...@ntau-net] Re: Pak'at ...by : Jepe

Angku Jepe & Rky Rina sarato sanak di RN ko,

Sabana menarik apo nan ditulih angku Jepe ko
Dapek-dapek sajo ano bahan kan ka ditulih sarupo Pak Emi, Ifah dan Rina
Bung Jepe. baa pulo carito masakan di daerah Aceh.
Konon Jepe panah batugas di Aceh termasuk di p.Simeleu.
Kabanyo ado Ikan Kayu, Apo pulo tu Bung Jepe

Tarimokasih
Wassalam.

Masrur Siddik
68 th, sedang di Medan