Taragak kami basuo jo ajo Duta
Pertemuan kita yang sekejap di Masjid AlFath PMC menggoreskan kesan yang dalam
Ajo Duta yang penyabar dan sangat banyak ilmunya
Semakin di timba semakin banyak airnya
Banyak kami dapat bantuan dan petunjuk dari Ajo Duta, satu kali kami juga ingin
ke Amerika

Terima kasih banyak atas segala bantuan, perhatian kepada keluarga kami
Semoga kelak kita bisa bergabung dalam Naungan Rs PMC
Salam

Pada Sel, 18 Mei 2010 11:31 PDT ajo duta menulis:

> [...]
>Samo jo Dr. Suhaemi nan nampak labiah mudo dari umua liau. Mereka baduo
>cocok bana.
>Tak lepas senyum dari bibia mereka. Kalau ado "smiling general", mako buliah
>disabuik sanak
>kito tu "smiling doctor".
>
>Mungkin banyak indak tahu "K" diawal namo konco kito tu adolah singkatan
>"Kardimatus". Apo pulo
>garangan arti namo nan diagiah abak beliau tu. Kadangkala rang Piaman memang
>acok maagiah namo agak
>aneh. Seperti abak ambo maagiah namo anaknyo Dutamardin, Marzwan, Zamar,

>>> 2. Email attachment, tawarkan disini & kirim melalui jalur pribadi;