Hi,

On Mon, 20 May 2002, Ciprian Niculescu wrote:

> apoi nu am inteles din descriere, se doreste traducerea documentatiei
> pentru FreeBSD sau a interfetei grafice??

  Scopul principal este traducerea documentatiei FreeBSD[1].

  La ce va referiti in privinta intefetei grafice ? Gnome/KDE ? Putem
discuta si in aceasta privinta, insa cred ca cei de la proiectele de
traducere in romana pentru Gonme[2] si KDE[3] sunt destul de avansati ca
sa nu ne gandim la un proiect propriu separat ci mai degraba la o
colaborare.

Referinte
 [1] FreeBSD Documentation
     http://www.freebsd.org/docs.html

 [2] Proiectul de traducere GNOME in romana
     http://gnomero.sourceforge.net

 [3] Linux-KDE Romania
     http://lkr.sourceforge.net/

 Adrian Penisoara