Hi,

On Fri, 1 Aug 2003, Negru Rares wrote:

> Domnule profesor am terminat de tradus dar mi-au mai ramas putine lucruri
> neterminateacestea sunt urmatoarele:
>
> Nu inteleg sensul la aceasta propozitie
>       How to override the default values that the ports collection uses.

 Cum sa suprascrieti valorile implicite pe care colectia de porturi le
utilizeaza in mod normal.

> buna ziua
> Am terminat de tradus inafara de o expresie va rog sa ma ajutati si pe
> mine cu aceste expresii daca puteti, ca sa va pot trimite traducerea
> terminata complet in cel mai scurt timp.
> the output leading up to the error =

 Rezultatul (comenzii) care duce la aparitia erorii. Depinde nitel de
context. In care subcapitol este ?

> si pur si simplu nu am gasit ce inseamna
>
> cecksum (in text apare their cecksums)=

 checksum = suma de control.

> si mai am cateva nelamuriri
>
> How to override the default values that the ports
> collection uses.=

 Vezi mai sus.

> Perl tree=

 Cel mai probabil se refera la arborele de surse al pachetului Perl.
Deci ar veni "arborele [de surse] Perl".

> va rog sa ma scuzati de inrziere

 Si eu am intarziat cu raspunsul... :)

--

 Ady (@rofgu.ro)