Begin forwarded message:

From: Silviu Cojocaru <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Mon Mar 22, 2004  12:33:07  AM Europe/Bucharest
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [rlug-anunt] "hacker howto" acum si in Romana

Am decis sa initiez un proiect, de (apreciez eu) scurta durata pentru traducerea eseului scris de Eric S. Raymond, "How to become a hacker".

O versiune perliminara a traducerii poate fi gasita la:

http://silviucc.home.ro/hacker_howto.ro.txt

  Este, dupa cum am spus, o versiune preliminara. Traducerea a
  fost facuta de mine in timpul liber (asta insemnand si undeva,
  dimineata devreme, pe la orele 1 - 4) de unde apar si eventuale
  fraze aparent(sau nu) incoerente, termeni si/sau expresii lasati
  netradusi(se) evidenatiati, de cate ori s-a putut, printr-o
  notatie de genul: {fixe me}.

Ce castigati:

  - daca documentul final este bun, cel mai probabil va fi postat
    pe site-uri romanesti care se ocupa de Linux dar nu numai

  - numele participantilor ale caror contributii au fost integrate
    vor aparea in document si va afla lumea de ei (in caz ca nu se
    stia deja)

  - ESR va include un link in documentul original catre traducerea
    in Romana si mai afla si altii ca tara asta nu este populata
    doar cu maimute

  - adolescentii aflati in cautarea identitatii vor dori sa devina
    hackeri pentru ca e beton sa scrii programe si sa rezolvi
    probleme nu pentru ca e orgasmatic sa crape un server...

  Or mai fi si alte "bucurii", insa la ora asta, doar la atatea
  m-am putut gandi.

Termen pentru prima etapa: 26-03-2004

  Trimiteti diff-uri in format unified (ca sa pot vedea si eu
  rapid ce schimbari ati facut) la:

[EMAIL PROTECTED]

cu subiectul: pentru "hacker howto"

Spor la tradus!

Silviu

  PS: Cand modificati documentul, includeti si numele vostru la
  inceput, unde apare info despre "traducere si adaptare"

--
Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
- Mark Twain

-- Adrian Penisoara Ady (@rofug.ro)