Acum ca m-am lamurit - ma inscriu si eu in grupul traducatorilor. Obs. ca deja s-a
inceput impartirea capitolelor,  drept urmare: 23. Network Servers si, in cazul in
care mai raman capitole neselectate, o sa mai iau unu.
 In legatura cu ISO8859-2 vs. ISO8859-16, am vazut ca au existat discutii si pe lista
aici ( http://www.rofug.ro/mailarchive/ro-l10n.2003-07/ ), dar nu stiu la ce varianta
v-ati hotarat in final. Despre *-16 nu prea am idee, dar o cautare pe google m-a dus
aici:
http://www.wordiq.com/definition/ISO_8859-16 &&
http://www.wordiq.com/definition/ISO_8859-2
 Acum mai ramane sa acoperim toate capitolele ( in momentul de fata avem 13, 14,  23
si 24 ... nici macar un sfert ) si sa stabilim o data de predare a materialelor. Dupa
care, am putea compara periodic handbook'ul cu o copie descarcata(model pt. toata
lumea) si, in cazul aparitiilor unor diferente, se 'corecteaza'. Asta ar fi o idee ...
 Apropos, am aruncat mesajul initial "Intrebare semi-retorica..." pe rofug intrucat am
obs. ca pe lista asta nu s-a miscat nimic timp de cateva luni si nici nu eram sigur de
cata lume era inscrisa(ca si acum.)
 ps: Mesajul intentiona sa fie un reply la
http://www.rofug.ro/mailarchive/ro-l10n.2004-10/msg00000.html, dar n-am primit nimic
din ro-l10n pe mail, desi tin minte ca m-am inregistrat.
 Regards,
 Gabi Dragomirescu.