--- Anton Alin-Adrian <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  Salut !
>
> As vrea sa contribui si eu la traducere.
>
> Ma intereseaza deocamdata capitolele:
>
> 15 - Mandatory Access Control
> 12 - The FreeBSD Booting Process
> 11 - Configuration and Tuningistei
> 8 - Configuring the FreeBSD Kernel
>
> Cu stima,
> --
> Anton Alin-Adrian

Bun gasit pe ro-l10n!

Sa iau si io capitolele:

9  - Printing
10 - Linux Binary Compatibility

Asta ca sa astup gaura din capitolele selectate mai devreme...

Da' am si io citeva intrebari: La tradus ma pricep, da' cu ce "scule" se
lucreaza? Format fisiere, utilitare, etc... Despre CVS unde pot citi ceva?
[N-am folosit pina aku... FreeBSD am instalat numa' din CD-uri...] La "munca"
ar cam trebui sa stau in "geamuri" si akolo mai am timp. Ce scule pot folosi pe
sticlele astea murdare?

=====
Ioan (John) NIKY Pricop
Bucharest - ROMANIA