Salutari,

Acum cateva saptamani am trimis o versiune in lucru a noului layout la aceste adrese, sper ca cea atasata acestui mail sa va multumeasca pe deplin, este implementarea completa a noului standard romanesc. O socotesc versiunea beta, sper ca in cateva saptamani de testare (la care va invit sa participati) sa ajungem la o versiune finala.

Se vor despacheta cele doua fisiere in locatiile evidente prinse in structura tar-ului arhivat. Deocamdata am ales denumirea "rom" pentru a nu interfera cu alte layout-uri existente. Versiunea finala va avea denumirea "ro" si va inlocui layout-ul existent.

Layout-ul are trei aranjamente de baza si inca doua variante. Sunt implementate cele doua aranjamente din noul standard (ro-us/programmers este cel implicit, iar "standard" este cel primar din noul standard) si cel specific din windows (implementat ca "ms"). Pentru ca in aceasta versiune diacriticele folosite sunt cu sedila si nu cu virgula am adaugat doua variante ("comma" pentru varianta implicita si "ideal" pentru aranjamentul "standard") care genereaza diacritice cu virgula dedesubt, precum cele din ISO-8859-16.

Exemple de utilizare:
  "setxkbmap rom" pentru varianta implicita ro-us/programmers
  "setxkbmap rom comma" pentru varianta implicita cu virgule sub s si t
  "setxkbmap rom standard" pentru aranjamentul primar din noul standard
  "setxkbmap rom ideal" pentru aranjamentul precedent cu virgule sub s/t
  "setxkbmap rom ms" pentru aranjamentul actual din windows

Prezentul layout a fost testat deocamdata in:
  - XFree86 4.3.0 / Debian Sid
  - X.org 6.8.0 / Gentoo 1.4.16

Probleme cunoscute din testarea precedentului layout:
- In Fedora Core 3 Test 2 / X.org 6.8.0 in unele aplicatii gtk+ (gaim/gedit) backspace dupa un "Å" sterge sedila, apoi al doilea backspace sterge s-ul ramas.

Astept cat mai multe feedback-uri,

--
Misu

Scanned by evaluation version of Dr.Web antivirus Daemon
http://drweb.ru/unix/

Raspunde prin e-mail lui