On Mon, 26 Dec 2005 17:42:10 +0200
Adrian Penisoara <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Hi,
>
> On 15.12.2005, at 3:18 PM, Ion-Mihai Tetcu wrote:
>
> [...]
>
>   Mmm, cred ca nu a ajuns ;).
>   Nu reprosez nimic, nici eu nu stau bine cu timpul liber.

Da, stiu, si imi pare extrem de rau. Am preferat sa imi petrec putinul
timp liber setandu-mi un tinderbox, chestie care nu e prea complicata
dar mi-a luat ceva timp sa inteleg exact cum functioneaza; acum vad ca
Mavvie (edwin@) a facut si un port, deci daca cineva vrea sa isi faca un
tinderbox e mai usor.

>   Da, dar in acest caz am rugamintea sa fie o pagina Wiki, ca sa
> poata fi usor intretinuta de tine & altii.

Kill, kill, kill.
In sfarsit, o sa ma conformez. Intrebarea mea ramana: putem automatiza
cumva procesul de introducere ? Scruptul meu soate din cvs-ul meu ce e
de pus in wiki si se conecteaza la mysql-ul de pe rofug ........

--
IOnut - Unregistered ;) FreeBSD "user"
  "Intellectual Property" is   nowhere near as valuable   as "Intellect"

BOFH excuse #313:
your process is not ISO 9000 compliant