Šešelj smatra da se manipuliše njegovim zdravljem

HAG, 2. novembra 2010. (Beta) - Optuženi lider Srpske radikalne stranke
Vojislav Šešelj izjavio je u utorak pred Tribunalom u Hagu da je "ubedjeniji
nego ikada da neko spolja manipuliše" njegovim zdravstvenim stanjem, s ciljem
da se izazove njegova smrt.

Posle medicinskog zahvata kojem je bio podvrgnut prošlog četvrtka, Šešelj je
došao u sudnicu na raspravu o stanju u postupku koji se protiv njega vodi po
optužnici za zločine nad nesrbima u Hrvatskoj, Vojvodini i BiH 1991-93. godine.

Šešelj je potvrdio da je bio podvrgnut "ablaciji" - intervenciji u srcu,
laserskom sondom ubačenom kroz krvne sudove u preponi, radi lečenja srčane
aritmije i tahikardije. Optuženi je kazao da ga niko nije obavestio o ishodu
intervencije. "Možda je operacija bila uspešna, ali zašto ja osećam iste
simptome", rekao je Šešselj.

Na pitanje predsedavajućeg sudije Žana-Kloda Antonetija da li mu zdravstveno
stanje dozvoljava da bude prisutan u sudnici, Šešelj je odgovorio potvrdno.
"Da, uvek mi zdravstveo stanje dozvoljava da budem prisutan na sednici. Nikada
se do sada nije desilo da zbog mog zdravstvenog stanja zasedanje nije moglo
biti održano... Sve dok budem u stanju da dišem, biću u stanju da učestvujem u
postupku", rekao je Šešelj.

http://www.beta.rs/?tip=article&kategorija=vestiizsveta&ida=2403108&id=&ime=