ŽMURKE S MLADIĆEM

(15)
<mailto:?subject=Kurir%20-%20%C5%BDmurke%20s%20Mladi%C4%87em&body=http://www.kurir-info.rs/zmurke-s-mladicem-58345.php%20-%20Pogledaj%20%C4%8Dlanak%20na%20Kurirovom%20sajtu%21>
<http://www.kurir-info.rs/vesti/zmurke-s-mladicem-58345.php> Description:
PrintNedelja, 7. Novembar, 2010.| Autor:

Agencija Stratfor podgrejala teze da se Ratko Mladić skriva u inostranstvu.
Takve priče nikome ne koriste, kaže Rasim Ljajić

BEOGRAD - Mladić je u Rusiji, Belorusiji, Kini, Keniji, Rumuniji, Makedoniji,
Bosni i Hercegovini, Pakistanu ili Avganistanu!

Tezu da se najtraženiji haški optuženik ne skriva u Srbiji, koja se u proteklih
15 godina pojavljivala u javnosti, nedavno je podgrejao analitičar agencije
Stratfor za Evropu Marko Papić.

- Mladić i Hadžić su možda sa Osamom bin Ladenom u pećinama Pakistana ili
Avganistana, i šta onda srpska vlast da uradi? Dakle, Beograd možda nikad neće
uspeti da uhapsi te dve individue. Oni mogu umreti, a da niko i ne zna gde su
umrli - poručuje Papić.

S druge strane, predsednik Nacionalnog saveta za saradnju s Haškim tribunalom
Rasim Ljajić u izjavi za Kurir kaže da bi za Srbiju bilo kontraproduktivno da
ulazi u ovakvu vrstu polemike, „jer bi to značilo da mi tražimo alibi“.

- Nama nikakav alibi u ovom trenutku nije potreban, niti polemika te vrste.
Jednostavno, ako mi kažemo da on nije u Srbiji, moramo da kažemo tačnu lokaciju
na kojoj se skriva. Prema tome, mi sve akcije sprovodimo kao da je on u Srbiji
- ističe Ljajić.

Profesor Fakulteta bezbednosti Zoran Dragišić za naš list takođe odbacuje
spekulacije da se Mladić krije u inostranstvu.
- To su budalaštine. Pretpostavljam da ga Rusi drže na svemirskoj stanici
„Mir“, pa niko ne može da mu priđe. To mi deluje kao najlogičnija opcija od
svih koje su bile u opticaju. Mislim da Ratko Mladić napokon treba da bude
uhapšen i prebačen u Hag - zaključuje Dragišić.

Novica Popović

KENIJA (2009)

Kenijska policija saopštila je da je u letovalištu uhapsila čoveka posle dojave
da liči na Ratka Mladića. Čovek koji je uhapšen u Mombasi oslobođen je iste
večeri.

BELORUSIJA (2009)

Organizacija Front za nacionalno ujedinjenje Albanaca objavila je da se Ratko
Mladić nalazi u Belorusiji, gde se leči od tuberkuloze, i da za njim tragaju
„obaveštajci“ te organizacije.

KINA (2007)

Darko Mladić, sin generala Ratka Mladića, putovao je prošle godine u Kinu na
Sajam privrede, a taj put je finansirao niko drugi do valjevski biznismen
Vidoje Vujić, čiju su fabriku prošle nedelje pretresli žandarmi u potrazi za
najtraženijim haškim beguncem, objavili su mediji 18. novembra 2008.

RUSIJA (2010)

Ratko Mladić je živ i zdrav i radi kao nastavnik na Vojnoj akademiji u jednoj
od bivših sovjetskih republika, rekao je za Kurir jedan od njegovih jataka
Ratko Vučetić!

BiH (2009)

Međunarodne snage u BiH, Eufor i NATO, tragale su za Mladićem u više navrata od
februara do maja 2009. godine.

RUMUNIJA (2008)

Ratka Mladića uhapsili su u Rumuniji komandosi britanskog SAS, tokom zajedničke
vežbe britanskih i rumunskih snaga, izjavio je za RTRS direktor Međunarodnog
instituta za bezbednost Srbije i Crne Gore Orhan Dragaš.

CRNA GORA (leto 1997)

Odbegli general bio je1997.godine 15 dana na Crnogorskom primorju, u
Reževićima. Tamo je iznajmio veliku dvospratnu kuću, gde je odseo, dok je
obezbeđenju naredio da boravi i spava u šatoru pored te vile, preneli su
pojedini mediji.

MAKEDONIJA (jesen 2008)

Mladić se protekle jeseni skrivao u planinama oko Kumanova „maskiran kao pastir
stada od 300 ovaca“, gde je „zamalo uspeo da se spase od petorice vrhunskih
oficira“ albanske nacionalne bezbednosti, saopštila je januara 2009.
obaveštajna služba Fronta za nacionalno ujedinjenje Albanaca.

http://www.kurir-info.rs/vesti/zmurke-s-mladicem-58345.php

<<image001.jpg>>

<<image002.jpg>>