Dne 30. 11. 20 v 23:02 R3gi via talk-cz napsal(a):
> hledám českou OSM komunitu. Konkrétně, moderní komunikační kanál, kde bych
> mohl konzultovat mapování konkrétních míst,
> správné použití konkrétních tagů, potažmo editorů.
>
> Nic proti zachování tradic. E-mail, IRC, poštovní holubi, kouřové signály
> atp. jsou fajn. Zejména pro skalní fandy a
> pamětníky. Jen podle mě tvoří moc velkou bariéru, zejména pro komunikaci se
> začínajícími mapery.

Zdejší komunita je hooodně široká. Což implikuje hodně malý průnik :) Takže se
obávám, že kromě emailu vám vždy někdo
odpadne.
Ale nikdo vám nebude bránit to zprovoznit a být tam, třeba tam začnou lidi
chodit. Ale rozhodně tam nebudou všichni.
Obviously https://xkcd.com/1782/

Pokud chcete vřelé lidské slovo, tak se scházíme jednou za čtvrt roku v
hospodě. Když jsou teda otevřené. :)
Viz odkaz na spreadsheet na https://openstreetmap.cz/komunita

> Mezinárodní komunita už adoptovala moderní technologie typu Discord
> (https://discord.gg/SRZUYUz).
> <https://discord.gg/SRZUYUz).> Existuje nějaké takové místo i pro českou
> komunitu? Něco z tohoto století? 🙈😅

jj... a Matrix, gChat, Slack, Discourse... a skoro se shodnou na tom co
používát a skoro nic nemá pořádné API a v něčem
to saje. :)
Chápu, že se století posunulo - takže si myslím, že nikdo nebude už nadávat,
když na mailing list něco pošlete v rich
text formátování :)

Mirek