Hoi,

Vanmorgen werd ik door PeeWee gewezen op het feit dat op het forum een tip binnen kwam dat de WordPress blog van OpenStreetMap.nl vreemde linkjes bevatte. Gezien de blog /automatisch/ word bijgewerkt en op een los hosting account draait vind ik dat nogal zorgelijk.

Gezien de laatste persoon die op die site heeft geblogd ondergetekende is, en alleen Milo ooit om een wachtwoord reset heeft gevraagd is mijn vraag het volgende:

Is er behoefte om blog.openstreetmap.nl in leven te houden eventueel als www.openstreetmap.nl? Zo ja, wie gaat het bijhouden? Zo nee, dan zou ik de boel graag willen archiveren en Oxilion vragen om dit hosting pakket uit te zetten.

--
Stefan