> Op 4 apr. 2017, om 16:05 heeft Pander OpenTaal <pan...@opentaal.org> het
> volgende geschreven:
>
> Tijd om de mailinglijst dan uit te zetten en archief beschikbaar te houden?

Die discussie is al eerder gevoerd (zowel op de mailinglist als op het forum
[1]) zonder duidelijke uitkomst, maar er is niet voor gekozen deze list te
sluiten.
Nadeel daarvan is dat er 2 groepen mappers zijn die (soms) niet van elkaars
bestaan weten en gemaakte afspraken niet kennen.
Ik zou zeggen dat je zelf moet kiezen welk publiek je wilt door een tijdje
beide te volgen.
Dat doe ik ook en als ik op deze lijst iets zie wat hout snijdt, maak ik het
forum erop atent of omgekeerd, zoals dit keer met jouw post.

Marc.

[1] https://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=28259
<https://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=28259>