Beste Matthijs,

Ik zag je oproep op OSM community en vroeg me af of jij www.missingmaps.org
ook kent?

Daar gaat het dus om "Putting the World's Vulnerable People on the Map" dit
gebeurt nu veelal handmatig (de huizen en de wegen.

Nu vroeg ik me af of jullie algoritmes ook zouden kunnen worden toegepast op
gebieden in voornamelijk Africa?

Als je alleen al gebieden zou kunnen "voor detecteren" waar mogelijk huizen
staan zou dit al winst in het proces betekenen.

Ik werk zelf 1 dag in de week vrijwillig voor het Rode Kruis mee aan o.a.
dit project maar heb uiteraard ook een achtergrond in GIS/remote sensing.

Graag hoor ik van je of we hier een keer over kunnen bijpraten.

Met vriendelijke groeten,

Arjen Crince

+31640211785