Hi Just van den Broecke,

Ik waardeer je idee, maar zal er door de heovelheid leeswerk dat over GEO en
OSM verschijnt of al verschenen is, niet al te veel tijd insteken hoogstens als
lurker. Het is mijn idee dat als je alles leest en reageert je geen survey meer
maakt.

Terwijl surveying IMHO nou net de basis is van GEO, verkennen buiten, waar ook
nog mijn voorkeur ligt lekker over een stoffig pad lopen om een paar zwarte
voeten te krijgen. Maar dat is slechts een neven effect.

Nick Hoogerbrug

Geoforum<https://geoforum.nl/>
geoforum.nl
Geoforum - voor al je vragen over geografische informatie en software